hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


21 Kasım 2012 Çarşamba

Kızıma İthafen...

 
 


 








   Herkesin göz rengi farklıdır. Ama hepimizin gözyaşı aynıdır. Bazıları aşk acısı çeker , günlerce ağlar. Ağlamaktan gözleri şişer. Bazısı çok sevdiği bir yakınını yitirir , kabullenemez. Ağlar , ağlar... Burnunun direği sızlar.
   Benim gibi duygusal biriysen eğer , ağlayan birini gördüğünde için acır ; onunla birlikte sen de ağlarsın. Şehitlerimize ağlarız ; tanımasak da , bilmesek de onlar bizim evlatlarımız , kardeşlerimiz , canlarımızdır.
   Ben bir anneyim. Yeri gelir kendimi çok fedakar , çok başarılı , sevgi dolu görürdüm. Benim gibi anne yok zannederdim. Taa ki Kızım Anne olana kadar...
   Küvezdeki bebeklerine sarılabilmek , kokusunu doya doya içlerine çekebilmek , iyi haberlerini alabilmek için dudakları kuruyuncaya dek dualar etmek. O kadar çok annenin ortak duyguları ki...
   Döktükleri gözyaşları , kaynağı hiç bitmeyecek bir şelale gibi. O gözyaşları ki ; ne okyanusun dibinden çıkarılan nadide bir inci tanesine , ne de bilmem kaç kırat değerinde ki bir elmasa değişilir.
   Onların Anneliğini takdir ediyor ve bana çok şey öğrettikleri için teşekkür ediyorum...
 
 
Reyhan Tolga Poşpoş
  
 






 
 
 
 
 

Hiç yorum yok: