hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


24 Kasım 2012 Cumartesi




İLHAM KAYNAĞIM’A…

Yine akşam oldu gökte ay hilal...
Bana küsmüş mü ne , deniz olmuş lal...
Sıra sıra dizilmiş gemiler bile,
İçlerini çekip acıdılar halime...
Bilmezler benim küslüğüm kendime...
Limandan demir almış giderken
Sorar oldular bu hüzünlü garibe...
''Varsa bir istediğin'' dediler, ''başımız üstüne''
''Yok'' dedim sessizce , yaşlar gözümde...
Benim istediğim uzak değil , yanı başımda.
"Ne duruyorsun?" dedi biri , "Git al o zaman!"
Durur muyum almak benim elimde olsa,
Almak ne kelime, dokunamam oysa,
Başında nöbetçiler camdan sarayında.
Bir gün çıkıp gelecek, bekliyorum sabırla...

Dağlar Kızı REYHAN











 

3 yorum:

Unknown dedi ki...

Anneanne, sabahın 04.30 da beni ağlattın içimizde biriken duyguları öyle güzel anlatmışsın ki.şu an hislerimi ve duygu selimi anlatamam.Yüreğine sağlık süperrrrrrr olmuş canım.

Unknown dedi ki...

Anneanne, sabahın 04.30 da beni ağlattın içimizde biriken duyguları öyle güzel anlatmışsın ki.şu an hislerimi ve duygu selimi anlatamam.Yüreğine sağlık süperrrrrrr olmuş canım.

Unknown dedi ki...

Anneanne, sabahın 04.30 da beni ağlattın içimizde biriken duyguları öyle güzel anlatmışsın ki.şu an hislerimi ve duygu selimi anlatamam.Yüreğine sağlık süperrrrrrr olmuş canım.