hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


15 Ekim 2012 Pazartesi



    

   Herkese Merhaba ,

   Bugün benim için güzel bir gün, umarım herkes için öyledir. Sabah mutlu uyandım güne iyi başladım. Çok şükür öyle de devam ediyor.Kuzenim Burçin aradı yazılarımızı çok beğendiğini söyledi.Sonra herkesten çok güzel tepkiler geliyor.Ben de çok seviniyorum.Teyzem aradı çok güzel bir haber verdi öyle mutlu oldum ki hemen yazmaya başladım.
   İnsanın ruh hali hayata bakışını çok etkiliyor.Mutluyken her şeyin ve hatta herkesin iyi yanlarını görüyorsunuz.Yaptığınız işte daha başarılı oluyorsunuz. Enerjinizi yüksek tutuyor. Geleceğe umutla bakmanızı sağlıyor. Yazmak beni çok mutlu ediyor ve çok heyecanlandırıyor. Yazılarım beğenildiği zamanda mutluluğum katlanıyor. Uyandığımda hemen ne yazacağımı düşünmeye başlıyorum. Herkese yazılarımdan bahsetmek istiyorum. Özellikle eşim bu durumdan çok şikayetçi. Başka birşey konuşmuyorum çünkü. Şu yazımı beğendin mi, böyle yapsam iyi olur mu, sayfama şunu ekliyeyim mi, sen yazını yazdın mı ? Ve böyle devam ediyor. Bizi mutlu eden şeyleri hiç bırakmayalım.Yanında mutlu olduğumuz insanlara sıkı tutunalım. Hayata mutlu bakalım iyi düşünelim ki başımıza iyi şeyler gelsin.
   Herkese iyi ve mutlu bir hafta diliyorum. İnşallah her şey istediğiniz gibi olur.


  Sevgilerimle,
Funda Dikmen


                                                  

                                           BAKIŞ AÇISI
                                                                                             
                                                                                    Kendi çektiğim fotoğraflarım..




                                                                                  
























Hiç yorum yok: