hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


30 Ekim 2013 Çarşamba




BENİM DÜNYAM


    Ben önce bir insanım sonra bireyim. Ama hayatım boyunca aldığım ve alacağım sıfatlarımla aslında kocaman bir dünyayım.
    İlk doğduğumda canım annemin ve canım babamın biricik kızlarıydım. Nasıl güzel bir duygudur evlat olmak bir ailenin parçası olmak, öyle değil mi? Evlattım, torundum, yeğendim ooo çok keyifliydi her şey. Yediğim önümde yemediğim arkamdaydı. Teyzem, halam, dayılarım, amcalarım vardı ve ben hepsinin ilk gözağrısıydım.
    Sonra kardeşim Oya oldu ve abla oldum. Büyümüştüm artık ablaydım sorumluluklarım artmıştı. Onunla ilgili her şeyi çok önemsiyordum. Oya artık benimdi. Çok güzeldir abla olmak. En önemlisi kardeş olmaktır. Sımsıcaktır ve müthiş keyiflidir.
    Beş sene sonra Okan doğdu ve ikinci kez abla oldum. Hem kız kardeşim hem erkek kardeşim vardı artık. İkisinin de her şeyiyle ilgileniyordum. Bundan büyük keyif alıyordum. Abla olmak insanın öz güvenini arttırıyor ve kendini çok güçlü hissediyorsun.
    Sonra kuzen oldum, büyüdükçe arkadaş oldum, öğrenci oldum. Okul yılları bitti iş hayatına atıldım çalışan oldum.
    Zeki Dikmen'le tanıştım aşık oldum :) Onun eşi oldum. Funda Palabıyık iken Funda Dikmen oldum. Artık bambaşka bir dünyaya geçmiştim. Biraz önce saydığım sıfatlara yeni ve zor bir sıfat eklenmişti. Eş olmak; hem çalışıp hem evinin kadını olmak..
    Çok istememe rağmen anne olamadım. Ama sıfatlarım bitmedi tabii ki.. Yenge olmuştum. Kendimi; bir sürü küçük güzel gözü bana bakarken bulmuştum. Hepsinin minik yüreklerine girmeyi başarmıştım. Onlar için sadece yenge değildim artık. Hem anneleri hem ablaları hem arkadaşları arada da yengeleriydim.
    Altı sene önce teyze oldum. Artık Nehir'in teyzesiydim :) Nasıl güzel bir duygu. Teyze anne yarısı demektir ya gerçekten de öyle. Benim teyzemle ilişkim özeldir ve hala da aramızdaki bağ farklıdır. Şimdi bizim Nehir'le ilişkimiz de öyle onun için anne yarısıyım ve onu çok seviyorum. Nehir'in kardeşi olacak şimdi yolda :) İkinci kez teyze olacağım Allah'ın izniyle..
    Altı ay önce hala oldum :) Burak'ın halasıyım artık. Nasıl dolduruyor insanın ağzını söylerken. Gururla, keyifle ve sevgiyle söylüyorum ben Burak'ın halasıyım diyorum. Onları çok seviyorum..
    Hayatım boyunca bir de hep dost oldum. Birlikte ne çok şeyin yapılabileceğini öğrendiğim dostlarım oldu ve bu dostlara yenileri eklendi.
    Yaşadığım sürece bu sıfatlar bitmeyecek. Aldıklarıma yeni sıfatlar eklenecek. Ben çok mutluyum bu durumdan. Kendimi çok zengin hissediyorum. Benim kocaman bir dünyam var diyebiliyorum. İyi ki varsınız, hepinize çok teşekkür ediyorum ve sizleri çok seviyorum..

Sevgilerimle,
Funda Dikmen