hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


21 Aralık 2012 Cuma





    Herkese Merhaba,

    Uzun zamandır tanıtım yazısı yazmamıştım. İçimden geldi bugün yazmak istedim. Blog dergimizde neler var hep beraber hatırlayalım isterseniz.
    "Pazar Dokunuşu" köşemizde yazarımız Zeki Dikmen' in kaleme aldığı hikayemiz her pazar günü takipçisiyle buluşmaya devam ediyor. Kemal, Nazlı, Yusuf Ağa, Sultan Ana ve birçok karakterin buluştuğu sürükleyici bir hikaye. Sonunu ben de sizler gibi merak ediyorum..
    "Nostalji Rüzgarı" köşemizde yazarımız Reyhan Tolga Poşpoş yazdığı yazıları ile fırtınalar estirmeye devam ediyor. Alpullu hatıraları ve her zaman gurur duyduğu babası Doyran' lı Ali Tolga' nın hayat hikayesi ile hepimizin gönlünde büyük yer kapladı ve takipçi sayısını her geçen gün arttırdı. Bu duygusal yazıları sayfadaki müzikle beraber okumanızı öneririm..
    "Dünden Bugüne" köşemizde yazarımız Zeki Dikmen dünyanın harikalarını evimize getiriyor..
    "Sn. Şair Vedat Dündar" köşemizde şairimizin birbirinden güzel şiirleri ve makaleleri bizi hem düşündürüyor hem de duygulandırıyor..
    "Şiir Köşesi" nde değerli şairlerimizin birbirinden güzel şiirleri sayfamızı süslüyor. Bugün Mevlana' nın Etme şiiri sayfamızda sizleri bekliyor. Sayfanın başındaki ney dinletisi eşliğinde okumanızı tavsiye ederim..
    "Damak Tadı" köşemizde birbirinden lezzetli tariflerimiz siz hünerli takipçilerimizin denemesi için sizleri bekliyor. Bugün bana ait olan Soslu Tarhana Çorbası tarifimiz var. Kaçırmayın.. Afiyet olsun..
    "Bakış Açısı" köşemizde benim çekmiş olduğum fotoğrafları sizin beğeninize sunuyorum. Bugün yayınladığım kış manzaraları başlığı altındaki fotoğraflarım arasında Alpullu fotoğrafları da var..
    "Eğlence" köşemizdeki karikatür ve fıkralarımız size günlük stresinizi unutturacak..
    Hürriyet imzalı Haberler, Dünyadan Haberler, Ekonomi, Hava Durumu, Spor ve Magazin Haberleri, Hürriyet Köşe Yazarları, Sinema, Etkinlik ve Sağlık haberleri, Komik Videolar ve Müzik videoları hepsi sizler için..

Umarım blog dergimizde keyifli dakikalar geçiriyorsunuzdur.

 Sevgilerimle,
Funda Dikmen









   

Hiç yorum yok: