hayata dair her şey..

hayata dair her şey..


23 Ekim 2012 Salı



  

   Herkese merhaba,

   Beni tanıyanlar bilir ; erken yatmayı sevmem.Gece yaşamayı seviyorum. Yanlış anlaşılmasın gece yaşamı derken dışarıda gezmeyi kastetmiyorum. Evimde kitap okumak, müzik dinlemek, bulmaca çözmek ve yazı yazmak. Bunları gece sessizliğinde yapmayı çok seviyorum.Onun için de hep geç yatarım.
   Geçtiğimiz yaz, çok yorucu bir gün geçirdiğim için erken yatayım dedim. Erken dediysem gece bir-bir buçuk civarı (herkesin erkeni farklıdır).Neyse yattım ama bir türlü uyuyamıyorum. Sağa döndüm,sola döndüm tekrar sağa döndüm,eşit olsun diye bir daha sola döndüm yok olmuyor uyuyamıyorum. Bu yetmezmiş gibi dışarıdan gürültü geliyor.Düzenli bir şekilde sanki halı sopalıyorlar. Yaz günü kapı pencere açık sesler sanki odanın içinde.Birden komşudan horlama sesleri gelmeye başladı. Aman Allah'ım nasıl güçlü bir horultu anlatamam. Daha bu travmayı atlatamadan horoz ötmeye başladı. İstanbul'un göbeğinde bir horoz. Hadi bunu da kabul ettik diyelim gecenin bir yarısı niye ötüyor anlamış değilim. Komşumla bir güzel düet yapıyorlar. Cd'si çıksa almam ; ama o saatte yapacak başka bir şey yok , eliniz mahkum dinliyorsunuz. Çıldırmak üzereyim saat dört oldu hala uyanığım.
   Ezan okunmaya başladı ve hava yavaş yavaş aydınlandı. Benim gözlerim kan çanağı içinde hala bakınmaya çalışıyorlar. Bir yandan da nasıl uykum var. Ezanı dinlerken uyumuşum. Çok değil iki saat sonra alarm  sesiyle uyandım. Uyandım dediysem alarmı kapatacak kadar hareket ettim demek istedim. Zaten siz de öyle anlamıştınız değil mi? Ben niye açıklama yapma gereği hissettiysem.
   Böyle işte dostlarım , bir daha erken yatmamaya karar verdim. Her yaşadığımızdan bir ders çıkarmamız gerekir. Benim çıkardığım ders geç yatmak gibisi yok. Ama siz nasıl bir ders çıkarırsınız bilemem.  
   Kendinize iyi bakın ve istediğiniz saatte de yatın.


  Sevgilerimle,
Funda Dikmen   



                                                                 BAKIŞ AÇISI 

                                                                           Kendi çektiğim fotoğraflar





















6 yorum:

Nursevin SÖNMEZ dedi ki...

uyku saatimi kaçırırsam bende uyuyamıyorum. o saati keçırmamalıyım:)yüreğinize sağlık.

Adsız dedi ki...

diri cadı yaaa..beni de kendine benzettin.O horultular bana ninni gibi gelirdi:)şimdilerde gözümü bantlasam,beynimi nasıl bantlayacağım..:)

Unknown dedi ki...

Bloğumu takip ediyorsunuz ve beğendiyinizi söylüyorsunuz bu beni çok mutlu ediyor.Teşekkür ediyorum Nursevin hanım.

Unknown dedi ki...

İsim yok ama seni tanıdım teyzeciğim :)

Unknown dedi ki...

Erken yatıp erken kalkmak en güzeli :) problemsiz bir alışkanlık :)

Adsız dedi ki...

gece kuşu seni yaaa...